Kalbenbagli Merhabalar bebeğim 7 aylık babıldaması yok fakat bugün nasıl anlatılır bilmiyorum ama okınır gibide horoz gibi ıııııı diyerek sürekli ses çıkarttı heycanlanıncada istemediği oluncada çıkarttı bu sesi böyle birşey yaşayan var mı?
joyfulmom Kalbenbagli bol bol konuşun kitap okuyun şarkı söyleyin yavas yavaş babildamaya başlaması lazım 😊 Kızım 7 aylıkken baba dede diyordu şimdi 8. Ayında anne de demeye başladı mama meme diyor birde. Ben hep konuşuyorum şarkı söylüyorum onunda etkisi var sanırım
Lalinn Kalbenbagli benim kızım da 7+10 dadadada diyor babababa diyor daha 2-3 gündür kendi kendine konuşuyor gibi sizinki de yakındır her bebek farklı tabi ben hiç bir şeyini başka bir bebekle kıyaslamıyorum akışına bırakıyorum
Umutluluk Acıkınca bebeklerin bu tarz tepkileri oluyor gögüsünü dinleyin sıkıntı yoksa normal bnce de danışın ynede
Kalbenbagli joyfulmom bende sürekli konuşuyorum ve şarkı söylüyorum kitap okuyorum ama malesef daha başlamadı zamanı var sanırım.