Dün sancım vardı ve nişanım geldi hastanede 9 saat sancı çektim sonra bebeğin kalp atışları yavaşladı ve sezeryana alındım bebekte enfeksiyon olduğunu çok yüksek olduğunu söylediler ve kakasını yapmış yemiş hala kucağıma alamadım böyle Bi durum yaşayan var mıdır acaba