Merhabalar yine ben, yine bi yemek sorum var 😅
Bir bütün tavuk ile neler yapılır?
İki günlük yemek yapılır mı daha doğrusu tavuğu nasıl daha efektif kullanabilirim 😅
Aslında baharatlayıp fırına atmak istemiyorum hem fazla gelir üç kişiyiz kızım da bi bebek kadar yiyor hem tavuk suyu , çorbası ve yemeğini falan çıkarmak istiyorum.
Komple hepsini haşlasam suyunu dolaba koysam haşladığımı ne yaparım bilmiyorum 🤭 bilgisi olan, bak ben böyle yapıyorum bacım hem hesaplı hem pratik oluyor diye fikirleriniz var ise seve seve öğrenmeye açığım, hepinize teşekkür ederim şimdiden 🌸