toyanne bir çok yöntemi mutlaka denemissinizdir de aklıma gelenleri siralayayim.
Öncelikle sabır lazım ki zaten bunları yaşarken çokça sabır gösteriyorsunuz dur eminim.ama bı rutin oluşturmak gerekiyor bu rutinde 2 günde oturmuyor malesef beklentiyi uzun vadede karşılanacağını bilerek başlamak gerekiyor.
Duş aldırmak gerçekten bazı çocuklarda uyku için etkili oluyor ama bazı çocuklarda uyku açma özelliği var siz kendi bebeğinizi tanırsınız ben uyhulayamadim çünkü benim çocuğum yıkanınca uykusu açılırdı.eger sizde mayistirma rahatlama yapıyorsa rutuninize bunu ekleyin her defasında başını yikamak zorunda değilsiniz vücuduna şöyle bir su doksenizde yeterli olur.karin masajı bacak egzersizi yapın şarkın sakin sakin oksayin sevin konuşun.sonrasinda besleyin besledikten sonra bezini değiştirip üstüne uyku tulumu giyorsa tulum gitmiyorsa da pijama tarzı şeyler giydirin ve bunları yaparken artık gece oldu eee eee yapicaz yada pis pis yapicaz artık ne diyorsanız bir ses yada tek kelime kullanın onun uyku olduğunu bilsin ve bu rutini yaparken bunu vurgulayın beyin bunların uykuyla bağlantılı olduğunu anlasın.sonrasinds kitap okuyabilirsiniz okumak derken resimleri göstermek vs vs yada bı çıngırakla oynama gibi gibi ben uyku arkadaşına çok sıcak bakmıyorum ama bebeğinizi rahatlatacak da kullanabilirsiniz.sonrasinds işi kapatın zaten bunları da Loş ışıkta yapın ışığı kapattıktan sonra yatağa uzanıp sarılın pis pis yapın mizirdandi baktınız ağlayacak kucağınıza alın sarılın sırtını sivazlayin ise yaramazsa ayağa kalkıp ayakta biraz dolanin ama yine aynı odada ve karanlıkta odadan çıkmadan sakinleştikten sonra tekrar yatağa geçin ve tekrar aynı işlemleri yapın yine mizirdanabilir bu işlem ilk günler 1 saatide geçebilir ama sabır lazım.ve en önemlisi bebeği asla AĞLATMAMAK çünkü uyku rahatlatıcı mutluluk verici dinlendirici bir olay ve çocuk herzaman uykuya bu şekilde geçmeli.
10 gün belki en fazla 15 gün sürer ama sonrasında bebeğinizde rahat ve mutlu uyur Allah yar ve yardımcınız olsun 🌸