Bende spectra markasının giyilebilir aparatı vardı. Ama yine prize takmak gerekiyordu. Çok rahat oluyordu. Sütyenin içine koyuyordum, ellerim boşta kaldığı için işlerimi yapabiliyordum.
Sizin sorduğunuz sanırım bunun şarjlı olanı. O şekilde çok daha rahat olur, en azından prize yakın olayım, aleti cebime koyayım derdi olmaz.