Selam kızlar
Bebeğim 19,5 aylık daha geçen hafta iyileşmiştik. Şimdi tekrar hastalandık ama bu kez bebeğimin huyu da değişti. Öksürük şurubu vb ilaçlar veriyoruz verdiğimiz gibi midesindekilerle birlikte herşeyi istifra ediyor. Normalde memeye çok bağımlı ama hiç istemiyor. Bir tek tatlı şeyler yiyor. Ve 2 gündür de uyumuyor napıcam bilmiyorum akıl verin lütfen