Hemen hemen her bebekte oluyor yüksek ihtimalle. Benim kızımda da oğlumda da oldu.oglumunki daha yoğundu kızıma normal Bebek losyonu sürüyordum geçiyordu çokta uzun sürmedi ama oğlumun yanakları çenesi el bileklerinin üstü hep pütürlü olurdu ona doktoru ayrıca krem vermisti uyuyacağı zamanlarda sür ki yalamasin derdi sonra o da geçti. Tükürük teki asitten kaynaklı demişti oğlumun doktoru bana