Byzada iç zıbın üzerine havaya ve bebeğimin durumuna göre tulum yada alt üst takım giydiriyorum. Kat kat giydirip terletip hasta etme riskini göze alamıyorum. Soğuksa kalın triko kazaklardan sweat yada hırka giydiriyorum yada kalın uyku tulumu giyiyoruz. Bebeğin sıcağa olduğu kadar soğuğa da ihtiyacı var. Bağışıklığının gelişmesi için Hasta edecek kadar üşütmemek kaydıyla, soğuğuda deneyimliyoruz. İlk doğduğundan beri çok şükür hasta etmedik daha.