Bebeğim 5.5 aylık ilk 2 ay emdi sonra emmedi mamaya geçtik mamayı da 2-3 saate bir 90 cc içerdi daha üstüne çıkamadık. Doktor ek gıdaya başlayın dedi ama ağzını açmıyor sürekli ağlıyor. Ve 1 haftadır da asla mama içmek istemiyor uyurken veriyordum öncesinde şimdi o da yok. Sürekli bi ağlama, elleriyle itme, ağzına gideni mamayı çıkarma, püffff yapma kafa çevirme vs yaşıyoruz. Diş desem o da yok.
Gurbetteyim tek başımayım artık dayanacak gücüm kalmadı. Kimsesiliğime mi yanayım bu duruma mı bilemedim..😔