Karpuzlufistiksarma Kızlar merhaba . Bebeklerinize banyo sonrası bebe yağlarını hep kullandınız mı ? Valla ben hiç sürmedim . 16 ay oldu sadece mustela ile yıkadım hep. Kullanmaya cesaret edemedim. Ama artık kullanmak istiyorum siz hangi bebe yağı kullandınız
Senanury Ben doğduğundan beri mustelanın vücut yağını ve nemlendirici kremini kullanmıştım ama şuan 8buçuk aylık sadece yağını kullanıyorum