Adhgftjk 1 tog içine sıfır kol zıbın ve uzun kol zıbın giydirdim bacağını giydirmedim. Üstü iyi sıcaklığı normal geldi bana ama bacakları soğuk
Ece703935 Adhgftjk bir kere de altına ince tayt ya da pijama gibi bir şey giydirip deneyin eğer bu sefer bacakları sıcak olursa o şekilde giydirin, yani ben olsam denerdim eğer sıcak olursa giydirirdim.
elizabeth Adhgftjk 1 togun içine alt pijama giydirin bence. 1,6 kullanıyorum ben ince pijama takımı giydiriyorum ben evin dereceside 22-23 falan oluyor.
perikizii Kendinizden düşünün ayaklarınız ısınmasa hiçbir yeriniz ısınmaz. Bence içine bişey giydirin