Aliasaf44 Kızlar aşıyı yaptıralı 8 9 saat olavak oğlum sağ ayağına basarken topallamaya başladı başına gelen var mı
Alpingo Aliasaf44 hala bacaktan mı yapıyolar 18 ay aşısını cidden neden anlamıyorm,cok normal 2-3 devam edebilir
keskebirazuyusam Bizim sağlık ocağındaki hemşire ayakta topallama olabilir diye kolundan yapmıştı ama oğlumun kolu dokunsan patlayacak kadar şişti ve morardı. Çok ağır geçirmiştik 18 aşısını 😔
Arlsny Merhaba geçmiş olsun bizim de 18. Ay aşısından sonra hafif topallama oldu aşı yeri şişti ve kızardı çok korkmuştum calpol verdim bi kaç gün sonra geçti