aleynaD01 2 saat önce veya sonra alınması bir problem teşkil etmez demişti zamanında kadın doğum uzmanım bana. Ben 10 yılı aşkın süredir kullanıyorum bazen 2 saat unuttuğum oluyor hatırlayınca içiyorum hemen ya da hapı saatinde alamayacağım durumlar oluyor 1-2 saat erken içiyorum( düğün dernek falan) , şimdiye kadar bir problem yaşamadım ama bu demek değil ki siz de yaşamayacaksınız. Eğer unuttuğunuz süre çok uzarsa 4-5 saat falan o hafta biraz daha dikkat edin korunma açısından, gerekirse ekstra bir yöntem kullanın.