Bebeğim 3 ay 8 günlük. 15 gün önce başladı geze geze mama yiyorduk meme zaten çok az. Artık memeyi hiç yemiyor. 2 buçuk saatte ağlayıp mama isteyen bebek gitti biberon ağzına değince ağlayan bebek geldi … 3 kilo doğmuştu. 5.850 olmuştu kilomuz. 62cm boy. Simdi baktım 5.500 e düşmüş. Napıcam ya çok üzülüyorum. 3. Ayda oluyormuş böyle ama ne zaman geçecek sizlerin ne kadar sürdü. Bi teselli 🥺