emayy Arkadaşlar bebegim 1 yaşında bu zamana kadar hep numunenin çocuk doktorlarına getirdim şimdi özel sağlık sigortası yaptırdım bebeğime.ozel hastanelerde memnun kaldığınız çocuk doktoru varmı varsa isimleri nedir .birde göz doktoru tavsiyesi istiyorum
Berivan6161 emayy bebeğim doğduğundan beri imperialde Bengi hanıma gidiyoruz. Bebeğim 1.5 yaşında biz çok memnunuz doktorumuzdan
fatos_ts61 emayy medical park Karadeniz’de Emine Esra Öztürk’e gidiyoruz çok tatlı ve ilgili bir kadın çok memnunum