Aslihan21 benm kızım 10cu gnde tam anlamıyla öğrendi. Tam 24aylıktı. Şuan 30aylık ve 2ayı geçti çişte sorun yaşıyoruz sürekli kaçırdım diyip duruyor. Fiziken muane ve tahlillerde bir sorun çıkmadı neyapacağımı şaşırdım ayın 17sinde devletre cocul gelişimciye gideceğim ölmez yaşıyor olursak. Bugün heves ettim dışarı çıktık çıkmadanda yaptı çişini suda çok teklif etmedim dışardayız diye kucağımda yemek yiyordukki yani onun yemesini bekliyordum yemek için kaçırdım dedi … yani artık ne yapıcağımı ne diyeceğimi nasıl davranacağımı şaşırmış vaziyetteyim .. ay anlatıcak yer arıyormuşum.