Mrvctnky aynı sorunu bizde yaşıyoruz canım eeg çekildik nöroloji bölümüne gidip. Yarın sonuç alacağız öğleden sonra. Epilepsi den süphelendi doktorumuz bizden de nöroloji doktoru muayene ettiğinde bize olsa gelişimi geri olur tutma refleksi yetersiz olurdu göz temasıda aynı şekilde dedi çok şükür herşeyimiz normal ama epilepsinin de boyutları varmış herşeye hazırlıklı olmaya çalışıyoruz ama inşAllah öylr bir şey yoktur bebeklerimizde tabikidr. Bir de başını çarptıysa ondan kaynaklıda olabiliyormuş. Ama için rahat etsin istersen nöroloji bölümüne götür istersen.