babymi anne sütü alıyormuş zaten o yüzden tadım için bile biraz erken, tadımlara 5-5buçuk ay gibi başlayabilirsiniz, ek gıdaya gene kadar anca alışır zaten kimi zaman tadına bakar kimi zaman dilini bile sürmez. Ben tadımlara tam 6ayda başlamıştım 2ay kadar falan sürdü 8.ayda falan anca geçebildik ek gıdaya. Benim bebeğimde sadece anne sütü alıyordu ama böyle takımların çok uzayacağını bilseydim bende 5.ayda başlardım.