Ayseee60 Kızım 4 ay 26 günlük ve bugün dişimizin çıktığını gördüm çok mu erken sizce sağlıklı olur mu sizinkiler ne zaman çıktı 🥰
asiltonunmommysi Ayseee60 4 ay 25 günlüktü 😂 16 aylık şu an 14. Dişi geliyor. Fırçalıyoruz herhangibir sorun yaşamadık sadece uzun uzun diş sancıları ile uğraştık erkenden başladık yani. Hemen diş buğdayı yapmıştım 😂 ilk dişinde ağlamıştım
canparelerim Ayseee60 oyy maşallah kuzuya🧿 sağlıkla güzellikle çıkarmaya devam etsin inşallah🙏🥰 benim oğlumda tam 7aylıktı ilk alt ön kesici 2dişi çıkmıştı. Ama ben bebekken 4.ayda çıkarmıiım ilk dişi. Kimi erken çıkarıyor kimi geç, her çocukta farklı🌸
Elisa34 ikizannesi4242 çok salyası akınca bide damakta beyazlama oluyo Benim kızım 7.ci dişini çıkaracak eli hep ağzında salya çok damak şiş patlamak üzere mesala
Ayseee60 asiltonunmommysi bende çok duygulandım bugün 🥰 dişi gördükten sonra huysuzluk, ateş ne zaman başladı acaba
asiltonunmommysi Ayseee60 çok şükür bugüne kadar hiç ateş yaşamadım. İlk dişler çok huysuzluk yapmadı ama bol salya yaptı. Biz genelde salya ve memeye düşkünlük olarak ilerliyoruz son 4 dişte falan çok ağladı
Ayseee60 asiltonunmommysi eşecek ya salya çok binde herseyi ağıra götürme kimin kucağına gitse yalıyor milleti ısırmaya çalışıyor 🤣
canparelerim Ayseee60 maşallah babaya çekmiş o zaman😁 babasının dişleri nasıl yani süt dişlerini de hatırlıyor mu acaba sağlıklı çürüksüz müymüş sorun. Genetik olarak yavrunuza geçmiş olabilir.
Esengul-51 Ya 4 aylık 4 günlüğüz tam 2 aydır el ağızda deli gibi salya var çocuğum nasıl mahvoldu :((
Yusufhamza71 Ayseee60 oy maşallh benım oglumda 4 ay 28 günlük cookk huzursuz bugunde bıraz atesı vardı gunduz en fazla 1 saat uyuyor uykuda ınleme ağlayarak uyanma başladı bugun fark ettım kulağını flan cekıstırmeye basladı zaten eller sureklı agzında salya 2 aydır var aramızda 2 gun varmıs sız ne gıbı belırtıler fark ettınız
canparelerim Deniz2463 yani köpek dişinden bahsediyorsunuz sanırım😊 it dişi tabirini ilk defa duydum hoşuma gitti, yüzümü güldürdünüz sağolun😅🥰