MinikMucizem26 kızım 3 aylık ve haftaya kontrolümüz var.doktorumuza geçen ay gittiğimizde birdahaki ay hem rota hemde menenjit aşısı var yaptırmak istermisiniz diye sormuştu.sağlık ocağındaki ebemizde özel aşılarınız var yaptırın mutlaka 3.ayda demişti.ben haftaya ikisinide yaptırıcam.