Kaka sorununu çok çektim 20 günlük bir başladık 6. Ayına yakın bitti kızımın anne sütü alan bebekte 10 15 gün normal diyip gönderiyordu her doktor kabızlık varmış çocukta kimse adam akıllı ilgilenmediği için çözemedik bi türlü duphalac kullandık çok şükür o gündür her şey düzeldi