Canım bende 2 hafta önce doğum yaptım yavaş yavaş toparlaniyorum 1 hafta sonra bende sağlıklı beslenme ve hafif sporla başlamayı düşünüyorum doğum kiloların gitti çok şükür ama zaten kilolu biri olduğum için basliycam ben soyle dusynuyirun sabah uyanır uyanmaz ilk işim korsemi takmak , bacaklarıma sikilasma kremini sürüp gün içinde hareket halindeyken vücudumu toparlamak sürekli diyet yapıp bırakan biri olarak sağlıklı beslenmeyi biliyorum günde 2 öğün 2 ada öğün yaparak ve gün içinde de bol su ve leslie yaparak Bi 10 kilo vermeyi düşünüyorum