Neslihankurt Oğlum 2 buçuk aylık şuan çok gaz sancısı çekiyor bu aralar memede bile ağlamaya başladı kimyonlu suyu deneyip iyi gelen var mı
Melissamom Neslihankurt ben gaz olayını kimyon sayesinde çözdüm diyebilirim. Sabah akşam bir çay kaşığı kimyonu bir çay bardağı sıcak suda biraz demletip ılıyınca içiyordum. Çok faydasını gordum
Elisaamm1612 Neslihankurt ben bir iki çay kaşığı veriyorum bazen ama aynı zamanda Biogaia da kullanıyorum etkisini görüyorum kendi kendine gazı çıkarıyor ama tabi sancıdı hala devam ıkınıyo zorlanıyo ve kolik bebeğim
Neslihankurt Birprenscik benimde gözümün önünde kıvranıyor naparsam yapıyım düzelmiyor inşallah uzamaz bizimkide 🥹