-Eraymoms- Kızlar şapkayı ne zaman çıkardınız bebeğim 18 günlük hala takıyoruz üşür diye takıyorum yoksa takmak istemiyordum kafası hava alsın diye birde eldivenleri ne zaman çıkardınız 1 ayi dolsun çıkarırım diye düşünüyorum
Melissamom -Eraymoms- ikisini de hiç takmadım yaz bebegiydi zaten de bu havalarda bilemiyorum üşür mu ama eviniz sıcaksa bence cikarabilirsiniz
Aliasafff -Eraymoms- yoğun bakım hemşiresi bana evde şapka takma demişti. Sıcağa alışır dışarı çıkarken iki tane takman gerekir demişti. Evde hiç takmadım sadece duştan sonra bir saat takıp çıkardım
hdemir86 -Eraymoms- Şapka ve eldiven doğumdan sonra birkaç saat kaldı sadece. Sonra hiç takmadım. Temmuz doğumlu bebeğim, kış bebeği olsa nasıl olurdum bilmiyorum.
AksuS Bebeğim 28 günlük. Eldiven hiç takmadım. Şapkayıda dışarı çıkarken hep taktım evde 1-2 kere sadece. 1 Haftamızda kontrole gittiğimde doktor artık evde şapka takmayabilirsin dedi bende zaten takmıyordum dedim 😂😂
Ebrucum Eylülde doğdu hastanede 1 gece kaldık ertesi gün doktor geldi şapkayı çekti kafasından buna gerek yok takmayın dedi
dikkatbebekvar -Eraymoms- valla bebegim iki aylık dogdugundan beri hiç eldiven takmadım. Sanki bebegi kısıtlıyo gibi hissediyorum cünkü takınca. Sapka biraz taktım ama o da sanki o sıcaga alısıcak terlicek cıkarınca daha cok üsücek gibime geliyor. Oyüzden kullanmıyorum
rivrivyapma -Eraymoms- ben şapkayı 20 gün kadar tsktım ekim 31 doğumlu Konak oldu kafası havasız kaldığı için bence eldiveni de tırnaklarını kestiğim halde çok gözüne doğru götürüyor oraya zarar verecek diye bir ay olana kadar falan taktım ama benim düştüğüm yanlışa düşme yenidoğanın elleri gözü oluyor dokundukça hissediyor hele emzirirken asla takma çıkar ten tene temas etsin