susuderler5 Kızlar 4 aylık ikizlerim demir damlasını verince kusuyolar ilaç boşa gidiyor.. Zaten genel olarak çok çok kusan bebekler, mamalarına katsam ya da gece uyku arasında versem olur mu?
hunilimomy susuderler5 mamaya olmaz çünkü en az yarım saat beslenmemeleri gerekiyor damlanın emilimi icin ac karnına öneriliyor ama uyurken verebilirsiniz
Ozgeay susuderler5 benim doktorum hiç önemi yok emzirmeden önce veya sonra dedi canım. Benim kızımda içmiyor sütüme karıştırıp veriyorum mecburen. Demir önemli
Oyku55 Benim ilk aldığım demir ilacını bebeğim içince ağız dolusu kustu bende değiştirip bestiron aldım onu içince kusmuyor hala kullanıyorum
arassmomss susuderler5 Bu problem bizde de vardı doktor tadını sevmemiştir dedi. Mesela günde 3 damla veriyorsan sabah öğle akşam birer damla ver kusmaz o zaman bunlar depo ilaçlardir günlük vermen gereken miktarı tek seferde vermesen de olur ve süt ürünleri ile kesinlikle 1 saat arası olsun emilim açısından demişti. Hakikaten dediği gibi yaptım hiç kusmadi bi deneyin derim