Kızlar merhaba halam 28 haftalıkken bebeğinin karnının su toplaması sonucu acil sezaryene alındı iki gün önce . Bugüne kadar bebek iyi denildi kalp doktoru bugün bakmış kalp atışları düzenli değil demiş ve bebek çok yaşamaz demiş 😞😞 böyle bir durum yaşayan var mı ? Lütfen yardım edin 🤲🏻🤲🏻