13 aylik olduk bugün. Oglum zaten istahli bir bebek degil. Kati gidalari yemez her seyi catalla ezip sarki soyleyerek oyun yaparak yediririm ancak 1 haftadir yemej gördüğü an çığlık kiyamet. 1 haftadir sadece emiyo toplam 5kasik yemek yememistir. Neden oldu napmam lazim. Öneriniz var mi cok üzülüyorum