Ozlemreee büyüdükçe açılır bende teni esmer, saçları simsiyah, gözleri zeytin karası gibi bi oğluş doğurdum (eşim kumral ela gözlü, bende sarışınım ela gözlüyüm yani ikimizde beyaz tenliyizde) bu nasıl bizim bebeğimiz diyorduk😅 büyüdükçe ten rengi açıldı şimdi 20aylık pamuk gibi beyaz tenli oğluşum🧿💙 saçları sarardı, birtek gözleri değişmedi hala zeytin karası🖤 zeytin gözlüm diye severim🥰 sizin bebeğiniz de daha açılır yani büyüdükçe kaç kere değişiyor dönüyorlar.