Sclscl Aptamil 1 numara 600 gram açılmamış. Bebeğim büyüdüğünden dolayı ben 2 numaraya geçtim o yüzden satıyorum 40 tl
Tugbabu59 Sclscl merhaba aptamil in 600 gram maması hiç yok ama son kullanması nezman gramajı 900 olmasın??
Sclscl Tugbabu59 son kullanma tarihi 2020 sonuncu aylara doğru bitiyor. 1.200 gramlık kutu içinden 2 paket çıkıyor 600gramlık. Onlardan bir paketini kullandım birini satıyorum
Ayazsmommm Bende aptamil pregomine as mama satıyorum kızlar 50 TL. Süt ve çoklu alerjisi olan bebekler için. Elimde 5-6 kutu var
esrasrky Ayazsmommm yarın doktora gidicem canım sorarım mama takviyesi için. Sana nasıl ulaşabilirim gerektiğinde
Elif112 Ayazsmommm süt alerjisi olan bebeğim var ve iki farklı mama yazdı doktorum ikisinde de hiç ücret ödemedim alırken o tanı konuldugu takdirde ödeme yapılmıyor tamamını devlet karşılıyor
Ayazsmommm Doktorun ekstra tanı girmiştir de ondan alabilmişsindir canım ücretsiz bende öyle yaptım yoksa ücretli çıkıyordu. İşin içindeyim ben zaten tartışmak istemiyorum lütfen :) almak isteyen olursa veririm dedim seni bağlayan bir durum söz konusu değil yani