Vallahi bende aynı sekildeydim ne yesem gaz yapar dediler, yoğurt, hurma, makarna o bu şu 🤷🏼♀️ yemedigimde de gaz oldu yediğimde de belki biraz daha fazla oldu. Ama genel olarak gazlı bir bebeğim olduğu için ilk 2 ay dikkat etmeye çalıştım sonra hepisinden az az yedim. Sadece sabah veya akşam kimyon çayı içmeye çalıştım 4 aylık oluncaya kadar. O yüzden dikkat et ama az da olsa ye derim tabi bazı aşırı gaz yapan gıdalardan daha da az ( mercimek bulgur vb)