sIjunakk EsrAren ben korkup süt alerjisi var diye doktora gittim bu nedenden, doktor bana az emiyorsa ön sütü alıyordur, ön süt daha şekerli olur ardındaki sütü alamadığı için de kakası öyle olur demişti
Olimbonii EsrAren sumuksu kaka gordugumuzde hemen kaka tahlili yaptirmistim bagirsaklarinda amip cikmisti dizanteri 15 gunde iyilestik
EsrAren sIjunakk bu ara kabız olduk sonra idrar yolu enfeksiyonu olduk şimdide kaka böyle yapınca bağırsaklarıyla ilgili bi sıkıntı mı diye korktum bilemedim ne yapacağımı teşekkür ederim
-Beliss EsrAren bizimde sumuksu geldi ama kaka rengimizde degisti bagirsak enfeksyonu olmusuz antibiyotik verdi doktor 10gune duzeldiydi kaka rengi vs
Olimbonii EsrAren sabah bezine yapmıştı 10 a kadar tahliller veriliyo saglik ocağına totosunu sildim islak mendille ama islak mendili bezin icine atmadim bezi saglik ocağına getirdim bezden ornek alip verdim
Ebrualyahma Benimde bebeğimin kakası mukusluydu ve kırmızı lekeler gördüm kakasında tahlil verdik doktor ilaç verdi kullanıyoruz çarşamba tekrar vereceğiz geçmiş mi diye
EsrAren Kubra226 tek o kakada öyle olunca doktorunu aradım kullandığı antibiyotikten kaynaklı yapabilir dedi idrar yolu enfeksiyonu olmuştu da daha sonrakileri normal yaptı