Sınıfta nasıl disiplin sağlıyorsunuz? İstemnmeywn davranışta neler yapıyorsunuz. Lise malum tam ergenlik .uzun zaman da ara verdim hamlamış hissediyorum .beni bu yeni nesle karşı varmı motive edebilecek😂 eylülde göreve başlıcam hiç >!başlayasım yok😅ilk görev yaptığım okulda derslere ilkin gülerek girdiğim için hiç disiplin sağlayamadım . Şimdikimokulda başlayamadan ayrıldım hamilelik doğum . Evet varmı tavsiye 😍