Merhaba arkadaşlar,
3 aylık Bebeğime normalde bu aya kadar sadece anne sütü verdim bu ay sütümün azalmasıyla meme reddi yaşıyorum. Mecburen mamaya başladım. Sadece anne sütü aldığı dönemde 4-5 günde bir kaka yapardı. Mamaya başlayınca bu 3 güne düştü. 3 günde bir yapıyordu. Bugün yine 3. Gün ama hala yapmadı, çocuk acayip ıkınıyor gaz çıkarıyor ama kaka yok. Daha önc 3 günde yaptıklarındada katı değildi kakası, sarı ve sıvı şekildeydi. Bir emziriyorum, bir mama veriyorum bu şekilde ilerliyorum. Birde kaç cc içiyor mamayı sizin bebekleriniz, 2 saatte bir içecekse 2 ölçek, daha uzun süreyse 3 ölçek veriyorum. Hipp organik combiotic kullanıyorum. Acaba kabız mı oldu diye korkmaya başladım. Zeytinyağı içirdim 1-2 çay kaşığı doktorum söylemişti. Makatına zeytinyağı ile masajda yaptım. Ama hala yapmadı. Yarın doktor randevumuz var, ama onun öncesinde bu konuda tecrübesi olan annelere danışmak istedim.