Pelvan 13 ay oldu sezeryan olali kesinin oldugu yerde tuaf bir his kaybim var normalmi sizlerde de varmi
AyseNill Pelvan benim kesigin oldugu yerde degil de göbegımde var, hissetmiyorum 🤷♀️ Bebegim 18 aylik olacak
Hohomoromu Pelvan benimde var aynı şekilde zamanla gecıyor ilk gebelıgmde 1 bucum 2 sene somra tamamenngecti dıyebılrm
Pelvan Zhl06 ne kadar oldu 6 ay 1 sene dediler gecti ama 6 aydir hic ilerleme yok tuaf bi hissetmiyorum o bolgeye dokunuyorum yok
Pelvan [silindi] kasinto yok cunku hic kasinti dahi hissetmiyorum zmanla gecer demislerdi ama gecmedi
Pelvan [silindi] kasinto yok cunku hic kasinti dahi hissetmiyorum zmanla gecer demislerdi ama gecmedi
Goktugmom Ben8mde ayni skilde ameliyati yapilirken ordski hucreler öluyor bu sebebten benim annme dogum yapli 20 yil oldu hala His kybi var
Lylatanlk 14 ay oldu benimde hissizlik geçti yeni yeni ama tam dikiş noktasına misal tezgaha dayandığımda olsun veya kızım ayagıyla bastırdığında acıyor