Gokturk_ Estesvda medicalparkta çalışırken kulak burun boğaz doktorumuz Vedat Oruk burnumu yapmıştı 😂şuan medicabil hastanesinde bir numara doktor fiyatını bilmiyorum ama Allah razı olsun ne acı ne ağrı hiçbirşey olmadı 3 senedir sorun da yaşamadım 😂