Prenssannesi_ Kızlar lütfen yardım edin 20 günlük lohusayım 4 dikiş atıldı şimdi kontrol ettiğimde 3 dikiş duruyor 1 tane dikişin ipi acılmıs sanki yada ben mi yanlış anlıyorum 2 uçlu uzun ip var çekiyorum yavaşca gelmiyo düşüyormu yoksa açılmışmı
yagmuraltintas Prenssannesi_ hayır tabii ki eğer kendi kendine eriyen dikiş kullanılmasıyla dikişin alınması gerekiyor eğer kendi kendine eriyen dikişsede genellikle ipler görülmez görülüyorsa tada 1 aya kadar erime yada düşme olmazsa doktorlar tarafından alınıyor
Milo Siz bir sey yapmayin kendindusen dikis atmislar bence banada 4 tane dusmusdu 1 cok cabuk dustu 3 ise sonra . İyotla yikiyordum ben dikişlerimi iyileşmesi zaman alıyor ama iyot rahatlatiyirdu beni
Arelinnannesi Prenssannesi_ benimde normal doğumum oldu dikiş yerlerim şişti falan yanımda kimse kalmamıştı doğum sonrası çok acı şişlik hissediyorsanız bı doktora gidin kadın dogumcuya belki ip geri dönmüştür intihap yapar benim öyle olmuştu geçmiş olsun
ebrarmom Bence de eriyen dikiş dediğinize göre, benim doktorum krem vermişti siz de isteyebilir veya eczaneden alabilirsiniz