Aenia Seda0651 Geçen sene 2 Şubatta kurtaj oldum. Kurtaj kanaması 8 Şubata kadar sürdü. Sonrasında 9 Martta adet oldum . Düşük ile kurtaj arasında adet ile ilgili bir fark var mi bilmiyorum ama
Seda0651 Aenia ben kendim düşük yaptım benimde kanamam o kadar sürdü tam 1 ay oldu hala olmadim teşekkür ederim
Aenia Seda0651 Rica ederim ,bu ay çoğu kişinin gecikmeli oluyormuş, mevsimsel de olabilir 😊 1.2 ay düzensizlik de yapabilir sanıyorum