Merhaba güzel anneler 🌺 son 15 gündür her iki bilekten baş parmağa kadar bir ağrı var. Elbette doktora gittim bugün henüz tetkik aşamasındayım. Teşhis konmadı. Bebek ağırlaştıkça başladı bu problem sanırım. Başı ile itip duruyor kollarımı sürekli. Aranızda bu ağrıları yaşayan var mı ? Varsa neler yaptınız ? 🌺💜