Merhabalar size uyku düzenimizden bahsedicem. Oğlum 5 aylık bu zamana kadar gündüz uykularımız hep sorunluydu kısa uyurdu 20 dk 30 dk başlarda düzeni tam oturtamamıştık sonradan yanına yatarak emzirdim çözümü buldum beraber uzun uzun uyuduk memeyi uykuya dalınca bırakıyor yalnız böylede ben yanından kalkınca uyanıyor gündüz bi şekilde idare ediyorum uykusunu alana kadar yanında yatmaya çalışıyorum öyle kalkıyorum. Sabah 8.15 gibi kalkıyor ilk uykumuzu 10da yapıyoruz 12ye kadar ikinci uyku 2 gibi 3.30 a kadar saat 6 gibi 30dk şekerleme yapıyor ve 9 gibi gece uykusuna geçiyor. Sorum şu önceleri gece biz uyandırırdık beslemek için yoksa sabaha kadar uyurdu bu aydan sonra gece uykularının uzaması gerekirken oğlum gece 3 4 kere beslenmek için kalkıyor açlığından değil ama 150cc mama içiyor alışkanlık olduğunu düşünüyorum bu değiştirmek için ne yapabilirim? Gündüz uyku sürelerini mi kısaltmalı? Son uykudan kaçta uyanmalı?