Tubaalprsln Merhaba kızlar kanguru kullanmaya ne zaman başladınız kaç aylıkken ? Evde kullandınız mı bide iş yaparken falan
yelo Tubaalprsln 5 buçuk aydan itibaren kullanmaya başladım çünkü daha küçükken sevmiyordu. Fakat şimdi çok seviyor evde hep onunla geziyoruz🫠
Denizoglan Tubaalprsln 5 aylık başladım ben canım ama iş yaparken kullanamadım durmadı çünkü sadece dışarda bakındığı için durdu evde sadece uyumak için kullandık bir kaç ay başla türlü unutamıyordum kanguruya takıp koşturuyordum evde
Handepek22 Tubaalprsln 3 buçuk aylıkken başladım gün içerisinde durmaz ise kanguruya koyuyorum etraf dikkatini çektiği için duruyor
Tubaalprsln Asel_annesi Her yerde farklı yazıyo bazı yerlerde doğumdan hemen sonrada kullanılır yazıyo bebeğim 2 aylık kararsız kaldım bende erken mi diye düşündüm
ebrarmom 2 aylıkken dışarı çıkarken kullanmaya başladım şu an 13 haftalık ama kilosu fazla sanırım bundan sonra kanguru ile onu taşıyamıcam😄1 2 defa kullanım kaldı öyle
LaMamaDellaCicala Tubaalprsln kendine donuk üçüncü aya kadar kullanabilirsin sonra disa donuk kullanabilirsin ebe boyle soylemisti
Asel_annesi Tubaalprsln bende 40 çıkmadan kullanmaya başladım aslında bilmeden somra araştırdım ki zararlıymış şimdi 3 buçuk aylık kullanıyorum evin içinde
Tubaalprsln Okuyanbiranne Ne yaparken kullanıyosunuz rahat oluyo mu bende bebekten bişey yapamıyorum denerim en azından
Mamaaaaa Okuyanbiranne bende kullanayım diyorum ama bacaklarına falan bi zarari olur diye korkuyorum bi sıkıntı oldu mu
Okuyanbiranne Tubaalprsln Ocak başı hariç her yerde canım. Hatta koltuk felan çekeceksem sırtıma takıyordum 😂 gaz vs de kalmıyordu