Nova Merhabalar 4,5 aylık bebeğim sürekli salya akıtıyor. Müslin önlüklerden almıştım ama büyük geliyor ve ağzına giriyor kullanışlı gelmedi. Pamuklu/penye ebat olarak küçükçe memnun kaldığınız önlükler var mı acaba?
oglusununanasi Nova Merhabalar benim bebeğim de öyle çok salya oluşuyor ben dolap uygulaması üzerinden diktirdim hep oradan bakalbilirsiniz 🍀
Bircorekannesi Her gün temiz 2-3 tane çıkarıyorum ıslandıkça peteğin üzerine koyuyorum değiştiriyorum peşpeşe. Akşam uyutunca yıkıyorum yine aynısı yeni doğan kıyafetlerin önlüğü hepsi 8-9 taneler idare ediyorum bugün trendyoldan muslin baktım bende onlardan alacağım inş