Bebeğim 21 aylık kademeli azaltmaya çalıştım 3 ay uğraştım hiçbir ilerleme olmadı sonra sabır taşı sürdüm ve acı diye almadı . Suan 14. Gündeyiz ve hala süt diye feryat figan ağlıyor asla unutmuyor güzelce anlatıyorum ama unutturamıyorum vereyim istersen tadı acı diyorum istemiyor emmek ama yine de süt diye ağlıyor günde en az 10 kez süt diye ağlaması var . Bu kadar uzun süren oldu mu yardım lütfen