mugee91 Merhaba kızlar oğlun 6 ay 2 günlük ek gıda da 2 öğün beslenme yapmaya başlıyoruz tadımlara doktorumuzun tavsiyesiyle 5. Ayda başladık ancak bu ek gıda verdiğimiz 2 öğünde emzirme nasıl olucak acaba
aliaras_2022 mugee91 emizrmeyi normal yapıyorsun ek gıda doyumluk değil tadımlık gibi düşünün bizde 6 ay 10 günlüğüz %70 anne sütü yada mama %30 ek gıda
mugee91 Yani ek gıda aldığı öğünlerde de emziricem aynı şekilde o bırakana kadar 4 saatte bir şeklinde doğru anladım di mi DMerve aliaras_2022
DMerve Şuan tadım yapacağı için ek gıdayı doyumluk düşünmemelisin. Normal emzirme sürecine devam etmelisin.
aliaras_2022 mugee91 bizde saat yok benim bebeğim isterse saat başı bile emiyor o saat olayına karşıyım
DMerve mugee91 ben saatle emzirmedim hiç ne zaman emmek isterse o zaman emdi.Ek gıdaya geçince genelde gıda sonrası emmek istiyor tatlı niyetine 😂
Mukemuke Ben ek gıda almış olsa bile hemen arkasından emziriyorum canım. Zaten ek gıda ile doymuyor emzirdiğim zaman emiyor yine. Ek gıdayı öğün olarak görme.