2 aylık bebgım var öksürük nedenı ıle doktoruna gırtık agIna burnuna ciğerlerine herseyıne baktı şükürler olsun sorun gormedı hersey yolunda dedi oğlumda gunde 10 kereye yakın öksürük ve hapşırık oluyor doktoru bebeklerde normal dedı bıde benımkı çok aglak ve tükürüklü bı bebek ondan da olabılır dedi kendısı prof doktor oğlum doğduğundan berı takıbını yaptı prematüre bebegım hırıltı burun akıntısı ateş yoksa öksürük ve hapşırma yerınde sayıyorsa gelme dedi bebegın ıyı dedı ama sorun şu ki hırıltı olsa nasıl anlaşılır yardımcı olur musunuz nasıl hırıltı yakını yapayım