3 aylık bir bebeğim var. Gündüzleri besledikten sonra mutlaka bir kaç defa gazını çıkartıyorum daha sonra uyutuyorum. Ama uyuduktan bir süre sonra (bu kimi zaman 20 dk, kimi zaman 30 dk, kimi zaman 45 dk) huzursuz bir şekilde uyanıyor. Geri uyutmak için kucağıma alıyorum mutlaka üstten gaz çıkartıyor. Doğal olarak bu süreçte uykusu açılıyor ve uyumuyor tekrar. Bebeğim Sanırım gündüzleri gaz yüzünden uyuyamıyor. Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı? Varsa çözüm önerisi rica ediyorum 🥺