Kızlar bebeğimi ilk 3 ay ayagımda sallayarak uyuttum daha donra ayakta sallamak istemediğim için beşikte sallayarak uyutmaya alıstırdım cok güzel uyyor ama gündüzleri nedense sallamayı bırakınca uyanıyor aglıyor ve günüm hep beşik sallamakla geçiyor bu durumdan cok rahatsızım lavaboya bile gidemiyorum gecelri oyle deil ama sallıyosun10 dk uyyır daha uyanmıyor ama gündüzleri tam bir kabus 4ay 18 günlük varmı önerileriniz ?