Sldmrt eğer az kişiyseniz xiomi yi tavsiye ederim ben çok çok memnunum iyi ki almışım diyorum ama şöyle bişey var biz öyle çok yiyen insanlar değiliz öyle olsa yetmezdi. Mesela eşim mesaide vs olunca ben hemen kendim için bı tavuk biraz patates atıyorum içine bana kızıma yetiyo. Patates kızartmasının tadını da ben çok beğeniyorum biraz fırın patates tadında ama ben onu daha çok severdim zaten aldığımdan beri hiç normal kızartma yapmadm . Onun dışında mesela börek yapıp buzluğa atıyorum eşim işe giderken hemen 3 4 börek pişirip veriyorum çok güzel oluyo. Kestane vs de gayet iyi yaptı küçük kaliplarla kızıma kek yapıyorum bize yetiyo yani kısaca ben tavsiye ederim kesinlikle