Kızım 14 aylık 1,5 haftadır desteğimiz olmadan yavaş ve dikkatli bir şekilde 5-10 adım atıyor sonrasında kendini yere atıyor yürüyebildiği halde emeklemeye devam ediyor neden yürümeye devam etmiyor olabilir emeklemek daha mı kolayına geliyor acaba bebişleri böyle olan var mı?🥰