Momylion Oğlum 10 gün sonra bir yaşına girecek. Henüz yürümüyor emekliyor, koltuktan tutunup kalkıyor yürüyor. Yürüme arkadaşı için biraz geç kaldık şimdi alsak ne zamana kadar kullanır ve gerekli mi sizce?
Mavi1 Momylion biz aldık yürüyor tabi ama 18 aylık üstündeki şeyler oyalıyor oynuyor müzikli falan pilsandan aldık eğitici şeyler var üstünde
Pikapikapikacuuu Momylion Ben asla, zinhar almam dediğim yürüteci aldım 😅 o yüzden yürüme arkadaşı almadım canım. Bilgim yok üstte kalsın.⬆️
-Ygtbgra Momylion ayni bende bi kac gundur ayni seyi dusunuyorum 3 gun sonra 1 yasinda siraliyor desteksiz adim atmiyor yurume arkadasi alacagim faydasi olur insallah
Momylion Mavi1 evet araştırdık fisher price biraz daha kapsamlı diye onu düşündük de zaten yürümeye yaklaştı o yüzden gereksiz mi diye düşündüm
Momylion -Ygtbgra faydası olacağından şüphem yok çok güzel bisey bence ama şu saatten sonra geç kaldık diye düşünüyorum 😂
Momylion Damlasu23 yaaa olsun yakında yürür bende artık yürür mü acaba boşa mı almış oluruz diyorum 😊
Firdevsgozde Momylion biz yürüme arkadaşını 6 aylıkken almıştık üzerinde ki şeyler dikkatini çekti oynadı baya onunla 9. Ayda ona tutup kalkmaya falan başladı 11. Ay da da onun sayesin de yürüdü prematüre bebekti ama bu yürüme arkadaşı çok çok iyi geldi bize gerçi çevrem de kim doğum yaptıysa önerdim kuvöz de yaşadığı arkadaşlarının annelerine de önerdim herkes erkenden yürüdüğü için çok memnun kaldı çünkü bi süre sonra kucakta çocuğu taşıyıp bi yere gitmek çok zor oluyor o yüzden yürüme arkadaşı gerekli ama bence sizin için artık gerekli değil koltuğa tutunup kalkmaya başlamışsa artık siz bol bol yürüteceksiniz iş artık sizin sabrınıza kaldı çok zor bir süreç ama 1 hafta düzenli olarak kol altlarından tutup yürütün bir de çorapsız yürütün uzun uzun çok oturtmayın cesaretlenir kendisi yürüyünce de ayrı bir dert ama neyse 😅😅 bu seferde peşinde koşmak yoruyor 🫣
Momylion Firdevsgozde bende erken almadığıma pişmanım🙄 aynen canım smdiden peşindeyim hep zaten öğrendi ya tutunup ayağa kalkmayı hiç oturmuyor TV ünitesi alçak bizim tam onun boyuna uygun oraya oyuncaklarını koyduk tutunup kalkıyor ful ayakta oynuyor TV unitesinin sırasıyla gidip geliyor 😂
limonkolonyasi Momylion bnde tutunup sıraladığı zaman almıştım aldıktan 20 gün kadar sonra desteksiz adım atmaya başladığı daha sonra ardından yürümeye başlamıştı yani seninki daha sıraladığı için aslında geç kalmış değilsin
Momylion Zehram20 tabiki faydası var fakat geç kaldığını düşündüğüm için bundan sonra kullanır mı diye kararsız kaldm
anestod Momylion zaten bir iki aya kadar yürür. Ben bu aylarda önüne çamaşır sepeti boş koli falan koyuyordum. Öyle kaydira kaydira yürüyordu. Bir de bu ucuz arabalar var e bebekte falan direksiyonlu onlardan almıştım. Arkadan itiyordu. 13 aylıkken yürüdü. O yüzden gereksiz olabilir. Çünkü yürümeye başladıktan sonra öyle şeylere ellerini bile surmuyorlar hep kendi kendilerine yürümek istiyorlar.
Firdevsgozde Momylion olmuş canım senin bebiş boşa yürüme arkadaşı falan alıp masraf etme bu devirde herşey pahalandı bir gün kalkıp yürüyorlar zaten Allah kolaylık versin şimdiden 💐