Deletedmom_32 ben oyalayıcı şeyler koyuyorum bazen şuan biraz daha alıştı her seferinde “anne çiş” diyerek gidiyorum kapıyı kapatıyorum anladigini düşünüyorum he gelip kapıma bir iki vuruyor bazen mizirdaniyor ama orada olduğumu bildigi için sonra bir şeyle oyslaniveriyo tekrardan. Çok huzursuz olduğu günlerde de mama sandalyesi ne oturtup yanıma alıyorum mecbur. Mama sandalyesine oturtmazsam tuvalet fırçasına gidiyor🫠 he tuvalete almak da bir yandan iyi diye düşünüyorum, bu işin nasıl yapıldığını görüyor çünkü iyice inceliyor her seferinde.